fredag 22. april 2011

God påske

Her er det deilige dager på påskeferie hos mi kjære søster og svogeren min :) Eg og smågutane kosar oss her på vestlandet, men reknar med at vi tek turen heim på laurdag. Her går det i avslapning på meg og gutane er ute å sykler heile dagen :) :) :)






Har vore i barnedåp til tantejenta mi, og fekk det ærefulle oppdraget å vere fadder. Dåpsbarnet sov seg gjennom det meste av seremonien og var ei snill jente resten av dagen og :) Eg gav denne vogga til ho, med ei lita gave oppi.

Håper alle har ei flott påske!!!

6 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min!

    Så utrolig søt den vogga var! Tror jeg må prøve meg på en sånn vogge en gang jeg også, gitt...

    SvarSlett
  2. Så utrolig søt den vogna var! Herlig med blondene på. Tror jammen jeg må prøve meg på en sånn en gang..

    PS: Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min:)

    SvarSlett
  3. Kjempesøt liten vogga du har gjort, den passar ju perfekt til ett dåpsbarn!

    SvarSlett
  4. Så herlig den vogga var :)
    Koselig med hjemmelaga påskeegg også:) Kom aldri så langt at jeg fikk begynt på et.
    Kos dere i påsken:)

    SvarSlett
  5. Du e jammen bra flinke, sånt pirkearbeid har ikkje eg tolmodighet til desverre:)

    SvarSlett
  6. Så stilig påskeegg, og helt nydelig vogn, du er kjempe flink, mye fint å finne på bloggen her =)

    SvarSlett